Busel Irmak-16 bende kartımı yeni actirdim daha 1 ay olmadan hemen aidat kesmişler aradım hemen dedim bu ne böyle kartı açalı daha 1 Ay olmadı kullanmadim bile neyin kesintisi bu kartı iptal edelim lütfen dedim onlarda belli süre içinde 3000bintllik alışveriş sözü alıp aidatı iptal ettiler zaten kartı kullanmak için açtım 3000bin her şekilde olacak sizde arayın kartı iptal ettirmek istediğinizi söyleyin hemen aidatı iptal edip başka birsey sunuyorlar
Ozge111 Irmak-16 bankanızı arayın normalde aidat söylenmediyse bunu bildirin kartınızı kapattırmak istediğinizi söyleyin iade ediyorlar
Sahnedekimadam Bankayla samimiyetine bağlı canım.. düzenli aylık 3 bin civarı ödemelerim var , 7 senedir kullanıyorum 6 ay kapatmama sözü ile iade ettiler bana 🙏🏼
Gizemlibirisi Akbanki aradığımda bana çip para olarak yüklediler.alti ay kapatmak yasaktı.cip parayı kullandım altı ay dolunca kapattirdim