tavuklupilav ElaRose benimde çikolatam var kendiliğimden hamile kaldım bu 2.olacak inşallah 🌸 Allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin O verdikten sonra hiçbirşey engel olamıyor
minikmucizemmmmmm Yarendemir_q hayır polikistik yok çikolata kisti var sadece. Doktorda bu rezerve şaşırmıştı baya ama pcos yok
ElaRose Senagg canım kaç cm kistin bi de Amh nasıl senin 😌 ya inşallah iyi toplanır . Ben de dün iğneye başladım her gün iğne yapıcam
Senagg ElaRose 4 cm canım. Büyümüyor elhamdülillah 🤲🏼 amh 2.42 inşallah bakalım 6 yumurta oldu inşallah hepsi sağlıklı olur da süreç başa sarmaz 🤲🏼 Rabbim yolunu bahtını açık etsin senin de kolaylıkla aksın süreç 🤲🏼
ElaRose tavuklupilav canım içim rahatladı sağol . Rezervimde düşük yoksa korkmayacaktım kistten ama korktum da nedense