Mehtap1905 26 haftalik hamileyim 2.olmasina rağmen ilkinde yaşadım mı böyle hatırlamıyorum aranızda yaşayan var mı sormak istedim🙈 Resmen genital bölgem agrio o kısmı napcam bilmiyorum bebek büyüyor desem son ay olsa anlicam ama normal mi ya cmtsi günü kontrolüm var sorcam Dr.uma da. Vallahi agrio gece sağdan sola dönerkende ağrısını hissediyorum resmen.
Sadebikahveee Mehtap1905 genital bölgende kemik agrısı hissediyosun dimi çok yürüyünce bacak aramdan başlıyo agrı tam sag tarafim 22+4 üm 🤦🏼♀️
Htcee_ylmzzz06 Mehtap1905 yaa yeminle aynı şeyi yaşıyorum 1 haftadır, leğen kemiğimidir nedir orası ağriyor resmen kemiklerimde hissediyorum o ağrıyi, yataktan kalkarken falan çok ağrı oluyor hatta bazen böyle topallayarak yürüyorum sol taraf bacağımı çekemiyorum.
ArvenMom Mehtap1905 yani bende ekstra kasılma var ilaç kullanıyorum bebek kendini topluyo o yüzden ağrılarım daha şiddetli canım
ArvenMom Arzu3434 canım ilaçları söylemem doğru olmayabilir eğer sorununuzz varsa doktorunuza muhakak söyleyin ona göre verir
Skrblt Ben 13. Haftadan beri hissediyorum. Fazla ayakta durunca artıyor. Sürekli dinlenme modunda takılıyorum. Benim kadar erken başlayan var mı merak ediyorum.
Dilek_60 Bende 26 haftaliğım bu zamana kadar arada bir çatı ağrısı oluyordu şimdi bende de her gün olmaya başladı valla ikinci hamilelik zor oluyor derlerdi doğruymuş ilkinde hiç bir ağrı sızı yoktu takı doğum yaptığım güne kadar topallayarak yürüyorum bazen daha şiddetli oluyor