Emirekrkynlu bekleme süresini dert etmedim açıkcası bunu bilerek oraya gittm zaten. Ama ne pozitiflik ne de bir tebessüm gördüm kendisinden. Kullandığım ilaçları anlatırken bile beni geçiştirmek için kullandığı mimikler konuşma tarzı gerçekten hoş değildi. Muayene etmemesinin sebebi doğal olarak detaylıdan çıkış gelmiş olmamdı bunda sorun yok zaten. Yine de olabilir belki kötü bir gün geçiriyordur, mutsuzdur diyorum. Doğumum güzel geçecekse ben razıyım açıkcası. O nedenle martın ortasında randevum var tekrar gidip değerlendireceğim 😌