Kızlar kimyasal gebelik süreciniz nasıl geçti ve nasıl anladınız yardımcı olursanız çok sevinirim benim beta hcg den anlaşıldı ilk kan tahlili 35 , 41 ve 21 e düştü sonraki süreç nasıl ilerliyor ardından ne zaman hamile kaldınız şimdiden teşekkürler 🌺🤎