Sibel_72 ilk gittiğim doktor korun demişti. Sonra başka bir profesör bulduk ona gittik korunmanın bilimsel bir açıklaması yok dedi. Kişi isterse korunur istemezse korunmasan gebelik isteyebilirsin dedi. Bende adeti bekliyorum ama hala olmadım 34 ün oldu kürtaj olalı. Teşekkür ederim bilgileriniz için 🌸🌸❤️