Besstee 3 gündür ağrılarım vardı kasıklarımda bu zamana kadar hep lekelenmelerim vardı 15 günüdür yoktu bugün tekrar başladı nasıl olacak böyle ya 😔 insan üzülüyor kötü sonuçlanacak diye doktorum normal diyor ama ben gördükçe böyle normal gelmiyor
Ginger_ Besstee kan grubun pozitif ise normalmiş canım bana da doktorum söylemişti korkma Allahın izniyle bişey olmaz
Ginger_ Besstee doktorum üzerine basa basa söyledi bana çok şükür benim hiç kanamam olmadı ama 14. Haftaya kadar normal olabileceğini söyledi küçük lekelenmlerin
Pamuk Besstee ben bikac ay önce kürtaj oldum çok büyük bir travma yaşadım o yüzden bu boyutta endiselenmem
Pamuk Mervetnl idrar yolu enfeksiyonu çıkmış uromisin verdiler sadece geçmedi galiba hiç iyi Bi doktora denk gelemedim
Besstee Ginger_ 12+1im şuan 5. Haftadan beri sadece 15 gün gelmedi hep devam ediyor bu durum tabi üzüyor doktorum da normal diyor ama ne bilim içim hep buruk oluyor bu durumu yaşadıkça