Ginger_ şuan idrar yolu enfeksiyonu ile yatış yapıyorum hastanede malesef geçmiyor gibi birşey
Böbrekte taş olduğundan 2 ay falan önce yatmistim taş kırmaya gelince tekrar enfeksiyon olduğunu öğrenince ben bıraktım ve gitmem birdaha dedim .
Meğer 7 haftalık hamileymisim onun için tekrar kontrole geldim ve yatırdılar 😔