Merhabalar 🌸14.02.2023 de planlanan doğumumu sizlerle paylaşmak istedim😊Ankara Lösante Hastanesinde canım doktorcum Elif Nazlı Çetindağ ile kızçemi kucağıma aldım🐣🎉Bebeğim dönmediği için 39+2 de doğumumu planlamıştık.Ameliyat öncesi gece 12 den sonra bişey yemeden 3 ten sonra su içmeden sabahtan hastaneye gittik ,yatış işlemlerini yaptıktan sonra odama alındım gerekli olan kıyafet ,varis çorabı,nst, damar yolu açılarak biraz dinlenmeye alındım.Saat 9.40 civarlarında ameliyathaneye götürülerek anestezi işlemim 10 dk da tamamlandı daha sonra sonda serum takılarak 10.12 de kızımla ilk kavuşmamızı gerçekleştirdik🥹Dikiş işlemleri de tamamlanıp 15-20 dk sonra odama götürüldüm,kızım benden önce gerekli kontrolleri yapılarak babasına kavuşmuştu bile🤲🏻❤️Ağrım illaki vardı ama hemşirelerim ve doktorcum ağrı çekmene gerek yok istediğin zaman ağrı kesici yapılacağını söylediler ,damardan sürekli sıvı takviyesiyle anestezi nin etkisini geçirmeye çalıştılar çok şükür ki bende hiç bir baş ağrısı olmadan az bel ağrısı olmuştu o da birazcık olacak ayağa kalktım😊Ameliyattan 4 saat sonra küçük küçük su içmeye başlattılar 1 saat sonrasında ise muhallebi ile yemeye de başladım ,ayaklarımın da uyuşukluğu tamamen geçince koridorda eşimle hemşiremle yürüdüm zorlanmadan🤗Yataktan emzirmek için doğrulurken desteğe ihtiyaç duydum sadece ,lavaboya da annemin gözetiminde rahatça çıktım 😌Sütüm de doğumdan sonra hemen geldi çok şükür hemşirelerin gerekli desteği bilgiyi verdiler her defasında,Geceyi çok güzel geçirerek bebeğimi 2 saatte bir emzirerek tamamladık sabah doktorum ve çocuk doktorum muayenelerimizi yapıp taburcu edebileceğini söyledi❤️🎉Öğleden sonra taburcu olarak evimize geldik çok şükür🤲🏻Hem bebeğim hem kendim çok iyiyiz şükürler olsun🤲🏻🤲🏻Hastanemden çok memnun kaldım 🎉Ameliyat kesiğim de eşim sanki kalemle çizili gibi dedi dışardan dikişim yok yapıştırma işlemi uygulanmış 🤗 Biraz fazla uzun oldu ama darısı tüm hamişlerin başına sağlıcakla bebeklerinizi kucaklarınıza alırsınız inşallah,Bebek isteyenlere de Rabbim en kısa zamanda müjdelerine kavuştursun inşAllah🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️