Merhabalar arkadaşlar bir hafta önce kanamam olunca hastaneye gittim 23 haftalık hamileyim. Detaylı usg çekildi bebeğime alttan değil karından baktılar. Ama iki kez de devlet hastanesinde acilde alttan bakıldı. Aşağı baskı VS hissediyorum Rahim ağzı kısalığı olsa doktorlar anlardı değil mi nasıl anlaşılıyor belirtileri nasıldı sizde?