Babyborn 22 haftalık hamileyim kızlar. Sürekli göbeğimde soğukluk hissediyorum sizde de var mı bu durum normal mi ?
deletedmom301 Babyborn sürekli değil de arada bende de oluyor. Bebeğimi etkilemesin diye ısıtmaya çalışıyorum hemen. Dikkat etmek gerekiyor bence
fatmanurkantar Babyborn bende 29 haftalığım benimde soğuk devamlı bende bu kontrolde soracağım çok ilginç atlet bile giysem soğuk
Babyborn fatmanurkantar aynen bende çok merak ediyorum. Evdeyim evin içi sıcak üşümem için sebep yok ama dokunduğumda soğuk. Unutmazsam Pazartesi kontrolüm var bnde soracağım
fatmanurkantar Babyborn inşAllah sıkıntılı bişey değildir ben bide adanayım hala sıcak havalar ama göbeğim soğuk oluyor genelde
YagizAsyaMom Babyborn onlar sıcak veya soğuktan şu an etkilenmiyorlar henüz sinir ve sinir uçları yok 🙆♀️
Hayalvemasal00 Babyborn evet canim bendede oluyor 33 haftaligim. Ama dikkat ettim kalin giysiler kalin patikler giyince karnimda ısınıyor. Gebelikte usutmek hic iyi degilmis. Bebekte kasiliyormus baya. Sende sicak tut kendini derim
Babyborn fatmanurkantar umarım değildir. Hemşeriyiz bu arada ama gurbetteyim ben. Yaa neyse ki tek değilmişiz
Hayalvemasal00 Babyborn ne demek canim. Kaynanam yaşlı gormus bilmiş bi kadin. Benide uyariyor bilgilendiriyor bu konularda. Bebegin anne karninda üşümesi hic iyi degilmis. Biz anneciklerede dikkat edip kendimizi sicak tutmak duser🙈😍😇
fatmanurkantar Babyborn çok sevindim evet yazılanları görünce rahatlıyor insan 😊 allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
Aryamom- Babyborn Ben 27 haftadayım vücudum yanıyor göbeğim buz gibi üşümüyorum ama dokununca fark ediyorum doktora sordum bebişin suyundan kaynaklı dedi o üşümüyor dedi hatta 😊