Heyecanlianne5 Ben çikolata deposundan yaptırdım ama benimle iletişime geçen kişiden hiç memnun kalmadım ne yazı puntosu ne yazı stili ne rengi tam istediğim gibi olmadı malesef örnek atmama rağmen.Benzetmeye çalıştı sadece.Bir de "siz hayal edin biz yapalım"sloganı tamamen uydurma.Tahammülsüz bir kişi bence.Keşke başka yerden yaptırsaydım.Tadı fena değil aman aman güzel de değil.