ballikedii slzttr bende 38. Haftamda istiyorum ama o da tam kurban bayramına denk geliyor ne yapıcam anlamadım herkese inat kurban bayramında doğurmak istiyorum aslında 😂
2aslan_annesi07 slzttr nette herşey yazar :) 37 den sonra gelişimi tamamlıyor sadece kilo artışı oluyor isteyen 39da da olabilir doktorunuza söyleyebilirsiniz
Asiye6125 slzttr 38 de zorunlu bir doğummu.Ben rahatsızlandım o yuzden acıl doguma girdım. Kılosu ıyıydı ama bende rahatzılıktan dolayı 1 hafta kuvezde kaldı.Ama erken degıl 36 dogup gayet ıyı olan var.