Sedanuur Kızlar hastaneye gittiğimde 6+4 tüm kalp atışı yeni başlamıştı çok hafifti doktor kesenin aşağıda olduğunu söyledi yorulmuş veya stres yapmışsın dedi progestan başlattı. Sizinde böyle oldu mu sonrası düzledi mi ??? Lütfen yazın