Sahranr merhaba benımde oglum oyleydı bı turlü anlayamadık anlayamadılar üstüm basım ev heryer kusmuktu artık temizlemekten bıkmıstım oyle gezıodum sonra aptamıl reflü maması kullanmaya basladım ama fıskırtarak kusuodu bı anda bosaltıodu oyle fazlalıgını cıkarıo fln dıolar ya ole bısı deıldi , bırde bı doktor buldum daha sonra ona goturdum gavıskon toz verdi mamasına eklıodum bırde surup vermıstı sanırım ama onu hatırlayamıorm ne oldunu onları kullandım durdu bende xok cektım 6,7 ay olaba kadar sonra kendı kesildi zaten sımdı 3 yasında oglum