Goktugc Kızlar 1 numarayı bebek kaç gün kullanıyor yani 2 numaraya ne zaman geçiş yapılıyor 1. Numara değilde 2 numara alsam direk olur mu sizce
Seyma65 Goktugc ben 2 numara aldım molfix 2 numarası 3 ve 6 kilo yazıyordu benim bebek zaten şimdi 3 kilo doğuma bir ay var 2 den başladım:)
2aslan_annesi07 Goktugc kiloya göre canım üstünde yazıyor mesela sleepy ölçüsü çok küçük benim bebekler tombik oluyo 2den başlayabilirim sıkmasın rahat etsin diye
Busbusu 2 hafta 1 numara kullandım Molfix sonra 2 ye geçtim pek fark yok boyutlarda bebeğim 3.200 dogmstu
Senaykork Goktugc ilk gebeligimde bende öyle düşünüp 2 almıştım , bazen doktorlar 3 kilo üstü diyip 2800 doguyo bu sefer 2 numara büyük geliyo ve ilk gunlerde sıvı ishal şeklinde yapiyo buda sızmaya neden oluyor, 2 .gebeliğim e bebekten baby me marka 1 numara 2 paket aldım en fazla 1-2 hafta kullanıyor günde 5-6 bez değişiyor
Senaykork Goktugc evet canım çok iyi , bulamadigimda Prima alıyordum, primadan sonra kullanicagim tek marka diyebilirim , çok iyi kuruluk sagliyo ,emiyo, oğlum şuan 2 yaşına girdi hiç pişik olmadı
Damladamla45 Goktugc bende 168 tüne 1 numara aldım 168 tane 2 numara aldım. Hiç sormadımda iyi yapmışımdır inşallah