Kızlar 37+1 den selamlar herkese 1 saattir sırtımda ağrı var karnım ya da kasigimda yok şuan acaba doğum belirtisi mi biraz endişelendim sırttan başlayıp karın sonra kasiga vuruyo diyolar doğum belirtisine doğrumu sizce böyle durumda olup sonra suyu veya nişanı gelen oldumu