Baby905 9 da serum verildi saat 10 gibi zorlu sancilarim başladı ,13.18 de doğum oldu. Kolay diyemem zor tabiki ama doğumun her çeşidi zor ve dayanilmayacak şekilde değil.Eger acilmaniz güzel ilerlerse Dogumunuz hızlı gerçekleşiyor sıkıştırılmış paket gibi düşünün.Kendi sancinizla doğum yaptığınızda belki sancı süreniz daha uzun olacak bunu bilemezsiniz. Kendinize güvenin dua edin.Herkes suni sancı alıyor kendi sancısı olana bile doğum hızlı ilerlesin diye veriyor çoğu yer. O yüzden korkmayın.İnsallah rahat ,acilmaniz hızlı ilerleyen bir doğum olur