biryazgecesii neyde ciddi miyim anlamadim 😅 cocuklarimin ismi degil daha ilk cocuguma hamileyim cinsiyetide ismide belli degil 🤣 sadece farkli isimler seviyorum herkesin koydugu isimi koymak istemiyorum bu isimlerde bana farkli geliyor 😍 esim kiz olursa öykü dedi mesela herkeste olan isimi koymam dedm kabul etmedim 😀