23+1 den merhabalar hanımlarrrr😍 Kız isim önerisi istiyorum sizler ne buldunuz?❤️🌹
svm9 hifa hafsa Alya ravza Sümeyye menessa ❤️
svm9 Bir kızım olacak ve adını Beste koyacağız 🥰🎀
svm9 Eylül ve Eslem kızlarımın ismi👩👧👧
svm9 Ayla 🌙
@svm9 bende önerileri takip ediyim🙈
Benimde kızım olacak ve adı UMAY ELA olacak inşallah 🙏🏻
Ay benim aklımdaki isimler ela, ada, duru, Nil, güneş ama asla karar veremiyoruz
Esilla - lina -masal - Hanzade - Eslina - Rotinda 🌸🌺
Kizim olacak Erva :) Meyra cok güzel Berra Mila
32+4 olduk kızım olacak adını eflin ada koyacağız 🥰
Berra Arya Mihra Fulya Adelya
Alisya ❤️
Masal,efnan çok güzel geliyor bana
Esma, Şevval, Kevser, Buğlem, Asel, Ahsen, Elvin, Serra, Dolunay, Belinay☺️
svm9 Beril🥰
svm9 bir gün umarım bir kızım olur. İsmini kesinlikle Luna koyacağız. Çok istiyorum 🥲