yagmurb Merhaba, egepolde doğum yapıp iki katı ücret ödeyen var mı? Böyle duyumlar alıyorum mesela şu an orda 14 bin hastaneden çıkarken daha fazla ücret ödediğiniz oldu mu? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻
Gozde1225 yagmurb hastaneden çıkarken nasıl fazla para ödeniyor Kİ ? Doğum yapmadan önce alınıyor diye biliyorum 14 bin parayı yatırmadan doğuma almıyorlar. Ekstra refakatcı ve ekstra gün kalırsanız Bİle yapılmadan alırlar ücreti.
yagmurb Gozde1225 Ben de anlamadım eşimin ailesine tanıdıkları orası çok kazık 38 bin ödemişler falan diye söylemişler onlar da bize söylüyor
Gozde1225 yagmurb doktor dışardan gelmiştir muhtemelen öyle olunca hastane ayrı doktor ayrı para oluyor ayrıca bu kadar fazla parayı kim ödemeyi kabul edip öder bilemedim