Yalova-sutlac Biz 40+3 olduk ama gelen giden yok napicam sizde durum nasil iki gundur gece sirtim belim agriyo surekli uyaniyorum uyuyamiyorum sabahda hic bisey olmamis gibi uyaniyorum napcam ya cok sabirsizlaniyo insan
Eldgrn Yalova-sutlac mantıken 43 haftalığım sistemde ama geç döllenme olduğundan 39+5 im adetim düzenlendi dün akşamdan beri sırt ağrısı bende de var Suanda da tüm gücüm çekiliyor gibi hissediyorum bel n ağrısı yanında Çarşamba suni ile doğumu başlatacağız hayırlısıyla
Yalova-sutlac Eldgrn bende yarin gidicem bakalim umarim benimde dogumumu baslatirlar 41de suni vercez dediler erken olsun isterim