Hayalim1234 belki atak dönemidir bir kaç güne düzelir, ek gıda vermeye devam edin sütünüzü yedirdiklerinizin içine katın bir de şekerli ürünler verdiyseniz ondan tatsız şeyler yemek istemiyor olabilir benim kızımda 3 gün sonra 6.aya girecek, sütünüzü bardakla vermeye çalışın bu dönemlerde meraklı oluyorlar zaten bardaktan içebilir.