denz-koc Martın 3’ünde sezaryene alıncam, zaten yeterince korkuyorum o toparlanma sürecinden bide bu anestezi olayı takıldı kafama, hangisi dha iyi olur sizce?
SebnemRasit denz-koc ikisinin arasında ki fark iğne yapılan yerde yani belde biri yani epidural de katater kalıyor doğumdan sonra ordan ilaç veriliyor spinal de ise iğneyi vurup çekiyor sonradan kalçadan vuruyor iğneleri ağrı kesicileri
MrvRmzn denz-koc saçma demeyin ama 9 ay boyunca hiç birşey araştırmadım. Doğum kararı alındığın da nasıl olacak diye sormadım aklıma gelmedi valla. Sadece doktorum şu tarih de alalım dedi. Tamam dedim. O tarihe hazırlıklar yetişir mi diye düşündüm sadece. Doğum zamanı epidural yaptılar. Doğum sonrası yanımda küçük çanta vardi. Onunla gezdim hastaneden çıkana kadar. Ağrın olduğunda buna bakabilirsin dediler. Ama 1 kere felan bastım. Çok ağrısı olanlar için epidural iyiymiş. Kolay doğumunuz olsun inşallah.
nurefsanakbulut denz-koc benim fikrim madem sezeryan oluyorsunuz bari tam olun uyuyun yani strese girmeyin :)
SebnemRasit denz-koc tabiki spinal çünkü bide karakteri belinden sökecekler ne gerek var. Ben spinal oldum memnunum çok şükür ki doktorumda ben Öner miyırum Demişti
denz-koc SebnemRasit ben ekstra bir şey taktıklarını bilmiyordum sadece iğne yapıp bırakıyolar zannediyordum, uyuşukluk ne kadar zamanda geçti peki 🥺
denz-koc Sahranr peki uyuşukluk ne zaman geçti Spinal den sonra, bir de baş ağrısı yaşadınız mı onu da çok söylüyorlar baş ağrısı yapıyor uzun süre diye çok arada kaldım ben de
SebnemRasit denz-koc hemen ameliyattan çıkıp odaya çıkınca karıncalanmaya başlıyor çok yavaş yavaş bi saat bile olmamıştı sanırım hatta daha yakındı galiba hemen çözülüyordu ama tabi hemen güç yerine gelmiyor yavaş yavaş
Ilayuyrr denz-koc ben Spinal oldum doktorun önerisiyle epidural nasıl oluyor hiç bilmiyorum. Şuan üçüncü günüm ve çok şiddetli baş ağrım var. Uzanınca geçiyor benimki çok şükür. Ama ayağa kalktığım anda kafam uyuşuyor, migrenim olmasına rağmen migren ağrısı neymiş diyorum. Herşeyin bi zorluğu var gerçekten. Ama bebeği kucağına akınca herşeyi unutuyorum ben insanın ne ağrısı kalıyor ne sızısı elhamdülillah 🙏🏼
Sahranr denz-koc valla hiç baş ağrısı yaşamadım benim bide sinuzitim olmasına rağmen baş ağrısı çekerim diye düşündüm hiç olmadı ha bide ameliyattan sonrasını diyorsaniz ağrıyı 3.4 saat sonra hissettim
denz-koc Ilayuyrr ne güzel ne mutlu size Rabbim sağlıkla büyütmeyi de nasip etsin inşallah 🙏🏻 Emzirdiğiniz için ilaç falan da veremediler de mi baş ağrınız için.