nazli_bc1 16. Haftamdan beri bunu yasıyorum. Süt-sıvı karışımı, az az nokta halinde ama atletim ve tişörtlerimi ıslatıyor. Tişörtlerimde südyen takmazsam 10 kuruş, 25 kuruş büyüklüğünde ıslaklık oluyor hep 🤭 Doktorum çok normal oldugunu söylüyor. 🤗 içinizi ferah tutun