Sefanurrrr Baharbudak1 bende boyattim hamileligimde hatta iki kere boyadım ama oryal kullanmadan boyadım. Bebeğim şuan 27 günlük Bi sıkıntı yok çok şükür.
Senaykork Baharbudak1 ben ilk hamileliğimde saçım platindi 3 aydan sonra sürekli oryal kullanıp boyattım bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür şuan 2 gebeliğim saçım bakır palette boyalarla dip boyası geldikce boyuyorum