Kızlarrrr bu ay oldu sanırım. Adetime tam 5 gün var. Cuma günü bı test yapmıştım negatifti. Bugün yine aldım yaptım silik falan değil bariz belirgin bir çizgi çıktı. Bakalım yarın saglik ocağına gidicem kan vericem. Var mı böyle olan. Oğlumda da adetime 7 gün varken öğrenmiştim bakalım inşallah hayırlı haberler alırım.