Dogankubra Htc123 ben o zaman aglim 😭 39+4 benm doktor bana 41 haftaya kadar beklicez dedi duruma ona göre bakıcak her gün konuşuyorum annecim yeter gel yüzünü merak ediyorum diyerek😂
Littlemisssunshine Benimmde 39+0 bitti bgn. Hala gelesi yok :) gerçi nişana benzer birşey geldi az önce ama bgn musyene olduğum çn doktorum kankı akıntı olabilir demişti.. bakalım eğer pazartesiye kdr gelmezse normal yollardan, yatışım yapılacsk ve durum izlenecek.
MeltemUar Bende 39 +2 yim an itibariyle son 5 gün nasipse Cumartesi catı muayenesi yapacak bugün hafif belim agrıyo ara ara bakalım ne zaman gelecek🤔
Hayalvemasal00 Htc123 tabi canim hayurlisiyla 37de gelsede olur. Onu cok ozledim sanki hergun kucagima almisim kokusu burnumda tutuyor sanki. O kadar heycanli bi bekleyiski rabbim herkeslere nasip etsin. Aaaamiiiinnnn😍😍😍😍😍😍😍😍
kizannesii 38+3 üm bnde beklemedeyim bebegim kanala inmemişti daha ama bugün yürüyemiyorm kasıklarımda agrı var sanırım vakit geliyo yavaş yavaş yarın kontrolüm var bakalm ne dicek🤔