sumblogg Esenyurt belediyesine yazmıştım bugün aradılar ilk çocuğa vermiyoruz 2. Ya da 3. Olması gerekiyor dediler. Böyle saçmalık mı var ? 😂
Kubukargl sumblogg bende aradığımda aynı cevabı almıştım hatta ben suriyeli değilim 2. Ve 3. Çocuğu yapacağımı nerden çıkardınız demiştim 😂😂