Didemcii canım bence sen çatı darlığını iyi araştır. Anne ve bebek ölümüne kadar gidiyor riski 🤦 çatı darlığında normal yapamazsın malasef. Annemden biliyorum 🤷 sancı hissetmez, suni sancı hissetmezdi. Bel ağrısıyla doktora gitik kardeşime. Meğer doğumu başlamış. O zaman eski yıl tabi. Asistanlar annemi normale hazırlıyor ama yapamıyor annem doğum bir türlü. Sonrasında işte hastanenin başhekimi yaşlı bir kadın doktoru geliyor. Siz bu kadını ve bebeği öldürmeye mi çalışıyorsunuz, aptal mısınız ? Diye asistanlara çıkışmış. Acil sezaryen oldu. Çatı darlığı için başka doktora gözükebilirsin elbette ama normal doğum yapmaz kimse. bebeğin ordan çıkamaz çünkü risk almazlar 🤷