Banu_1987 Arkadaslar tam 24 haftalıkken detaylı ultrasona giren varmı gitsem yaparlarmı yaptıran oldumu bu haftalarda bilgilendirme yaparsanız cok sevinirim
femme Banu_1987 sanırım haftası geçmiş oluyor ama yaparlar bence arkadaşım da 25 de yapti herhalde sanırım yanlış olmasın ama onunda geçmiş ti yaptılar
Fuhen Banu_1987 malesef deprem bölgesinde olduğum için randevuya yetişemedim 25+1 randevu aldım tekrardan şimdi evime geldim Ankara’ya gideceğim inşallah
Banu_1987 Fuhen canım çok geçmiş olsun. Rabbim bir daha göstermesin inşallah. Hayırlısıyla inşallah bebeklerimizi kucağımıza alalım.