Ikrmels eczane sagolsunn bilgilendirmedi bende şikayet ettim saglik bakanligina eczacilar odasina sonra dedilerki git eczaneyle konuss ne sebeple parayi aldilar senden ona gore kayıt acicaz eşim gidip konustu terslemisler bilgilendirmek zorundamiyiz 300 lira icinmi geldin buraya falan diyee esimde siz dolandiricisiniz falan demis 😂😂 sonra biz geri dondukk tabii dilekce yazin dediler. Bi gun sonra beni eczaci aradi ben haram para yedirmem cocuklarimada esiniz bana dolandirici dedi benim 20 yillik itibarim var burda falan filan neyse bu bizim yerimize dilekce yazmis çozmus parayi geri verdiler sonuc olarak.. cnkuu onlarin suçuydu