Perşembe sabahından beri düzensiz aralıklarla sancı çekiyorum ve hafif kanlı bi akıntım var adet olucam hissi var doktor cuma günü açılman çok az dedi çok ta sancı cekmemissin dedi 39.6 haftadayim sabaha karşı bide geceleri sancim fazla o da hemen kesiliyor doktor pazartesi gününe kadar bişey olmazsa gel dedi yarın gidersem suni sancı verirse doktor eziyetli dedi. yada ameliyat edermi diye korkuyorum 😖