Merhaba, Başakşehir Çam ve Sakura hastanesinde takipliyim. 36+6 haftalık olduğum için doktor haftada bir gelmemi istedi. Şimdiye kadar randevulu gidiyordum fakat son randevum 15 gün içerisinde gittiğim gerekçesiyle iptal edildi ve tekrar bana randevu 15 gün sonraya veriyor. Oysa ki bu hafta muayene olmam gerekiyordu. Gidecek olanlar sorabilir mi acaba randevusuz gitsem alırlar mı? Kaçta gitmem gerekiyor?