2kizannesi- Kızlar geçen Perşembe doktora gittiğimde doktor bu haftalarda belli olmaz daha demişti. Devlet Hastanesi’ne gidiyorum. Önceki gebeliğimde 15 haftalıkken öğrenmiştim, özele gitsem belli olur mu artık ?
Daisy0000 2kizannesi- Devlet-özel bağlantılı değil.Doktor bağlantılı.Devletten farklı bir doktora randevu alın bence. Bende devlete gidiyorum ve 14.haftada öğrendim
Sena00 2kizannesi- bende yarın gideceğim inşllah belli olur tam ben özele gidiyorum ama ikinci gebeliğim
2kizannesi- Sahnedekimadam Perşembe günü gittiğimizde düz duruyordu yan tarafını gördük yani bize doğru dönük değildi 🤭 Bide devlet hastanesinin ultrasonlarından hemen gözükmüyor derler ya hep
Cwwksedef Sahnedekimadam yaaa inşallah bizde öğreniriz 10+2deyiz inşallah öğreniriz çünkü çook merak ediyorum sizin cinsiyet neydi 🥰🙏🏼
Sahnedekimadam 2kizannesi- Ayrıntılıda söyledi bize de doktor ben kağıda yazdırıcaktım lap diye söyledi 😄 hepsi dengesiz anacım öğrenmek istemeyene de hemen söylüyorlar
2kizannesi- Sahnedekimadam Bana da kuzenlerim cinsiyet partisi yapalım dediler 😂 bende kağıda yazdırıcam inşallah 😅
Cwwksedef Sahnedekimadam yaaa rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin biz 10 haftalıkken gittik doktora tahminde bulunayımmı dedi evet dedim erkek yüksek ihtimalle dedi özele gidiyorum birde cihazlarıda iyi diye düşünüyorum ama ben yinede kız hissediyorum 😄 ama erkek istiyorum inşallah Allah gönlüme göre verir 🥰😄
Fatma_Guler Bn hiç devlete gitmedim 5 ci hamileligim hep aynı doktora heep özele gittim yarında cinsiyetini ögrenecez insallah 12 haftasında bi tahminde bulundu ama kesin degil dedi
Sahnedekimadam Cwwksedef Sağlıkla gelsinler canım aminn🙏🏼🙏🏼 elbette ki kız da olsa erkek de olsa bağrımıza basıcaz ama benim gönlümden de kız geçiyordu🤗 seninde erkek bebişin olur inşallah..
Sahnedekimadam 2kizannesi- Ay evet yapın valla benim içimde kaldı 🙈 Hatta oluyorsa açık havada yangın tüpü gibi olanlar varya öyle yapın çok hoşuma gidiyor 😊🧡
2kizannesi- Sahnedekimadam Çok şaşalı bi şey yapmicaz zannedersem ya :) Ufak bi cinsiyet balonu o kadar 🙂
Lazistan 2kizannesi- doktordan doktora çok farkediyor benim arkadaşım 9.haftasında öğrendi cinsiyetini