mrsozturk bana doktorum 11+3 te ikili tarama da yüzde 60 kuz dedi. Bir hafta sonra tekrar gittim yüzde 90 kız dedi. Eğer uygun pozisyonda olursa görür. Biz doktorun yanına girmeden önce bebeğimizle konuştuk hep. Doktor amcadan utanmak yok, bacakları aç göster dedik 🤭 o da her seferinde bizi dinledi hep bize dönüktü yüzü 🥰