Herkese merhaba umarım sağlığınız, sıhhatiniz yerindedir. Bugün 32+4 olmuştuk aslında her doktora gittiğim de 1 hafta bazen 11 gün geriden geliyordu ama bugün 3 haftaya çıktı 🙈 sorun yok sağlığımızın yerinde 1 ayda 500 gr falan almış hanımefendi.
1400 küsür diye söylendi kilosu çok mu gerideniz acaba 😄 kafama takmıyorum çünkü gebeliğimin başından beri hep gerilik vardı ( geç döllemeden dolayı denildi hep ) ama 3 hafta bayağ çok geldi kilosu da çok mu düşük diyorum. Erken doğum olmaz ise maksimum 2500 falan olur bu kız 🙈 var mı geriden gelenler 🌷 şimdiden teşekkür ediyorum