Kızlar bulaşık makinası alacağım beğendiğim marka modele buradaki mağazalar 13-14 bin TL fiyat verdiler ama aynı ürün trendyolda 10 bin civarı n11 de de 8660 TL’ye düşmüş internet üzerinden alıp da memnun kalan veya sıkıntı yaşayan var mı varsa ne gibi sıkıntılar yaşadınız