Crn8989 Kizlar transferimin 6.gunu adet olucakmisim gibi sanci var ve yarinda normalde adet gunum sizlerde oldumu lutfen neler oldu yazar misiniz
Hatunnn Crn8989 oluyor canim korkma adet olmuyosu. Kullandigin ilaclar engelliyor zaten 2 ayliktim hala adet olcagiimi saniyordum endiselenme:)
EvinG Crn8989 hayırlı olur inşallah sonucunuz bende tüp bebekle hamileyim zorlu bir süreç sabırlı olun ağrılar gayet normal endişelenmeyin
Asli82 Crn8989 valla bu güzel haber inşallah hamilesin. Bende de aynısı oldu eyvah dedim tutmadı adet olucam sürekli tuvalete gidip bakıyordum meğer embriyo tutunuyormuş o yüzden o kadar sancı çekmişim. Ayy hadi inşallah çok dua etmiştim sana 🤗
Crn8989 Hatunnn valla korktum canim olucagim sandim :( bugun baslamisti bide insallah guzel sonuclar alirim
Crn8989 DilaraBozkurt yatiyorum canim arada kalkip dolaniyorum tekrar yatiyorum insallah tutunur sımsıkı🙏
tugba_kck_1987 Endişelenme tatlım bu arada hayırlı olsun rabbim hayırlısıyla pozitif sonuçlar almayı nasip etsin rabbim emeğinizi zayi etmesin. Bende tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım bendede 6.ci 7.ci günlerde adet sancıları başlamıştı hatta koyu kahve lekeler geldi adet oluyorum sandım umutsuzluğa kapılıp tutmadı diye düşündüm ama hamileyim çok şükür bu şikayetler oldukça doğal genel olarak bi çok insanda olur sakin korkma güzel düşün güzel olsun güzel haberlerinide burdan alırız Allah'ın izniyle dualarimdasin
Crn8989 tugba_kck_1987 ayyy canimsin cok sagol morel verdin bana resmen bugun cok dusundum acaba ne oluo bu agri ne diye kafaya takmadim degil Sagol canim Allah razi olsun ettigin dualar icin kabul olsun insallah 🙏 seninde ne muradin ne dilegin varsa olsun 🙂🙏
Asli82 Crn8989 Hamile olma olasılığı yüksek sanki ama tabi en iyi sonuç kan testinde çıkıyor hadi inşallah Allah hayırlı haber almayı nasip etsin.
Asli82 Crn8989 12.gün de belli oluyor erken yaptırmışsın cnm bende çok sabırsızlanmıştım ama 12.ci günden önce hiç bi test yapmadım