Mervetnl Melike6060 valla ben bi kere mustela bitirdim 4-5 ay döneminde sonra da almadım birazda genetik bu durumlar bence. Bol su tüketin ama o koruyucu oluyor diye duydum
Petitoos Melike6060 lierac kullanıyorum 34. haftadayım şu an çatlağım yok ama zaten anladığım kadarıyla çatlaklar bir anda ortaya çıkıyormuş, inşallah çıkmaz diye dua ediyorum bi yandan ☺️
Aynenkanka Melike6060 clarins-huile tonic kullanıyorum 8. Aya giricez maşallah diyelim çok beğeniyorum
incikaya Lierac ilk gebeliğimde de kullandım hiç çatlağım olmamıştı şimdi yine lierac aldım hatta kargom bugün geldi umarımm yine memnun kalırım