Diidosd Hanımlar 23 haftalık olduk biz. Ve göğüs ucumdan renksiz ve kokusuz sıvı geliyor bazen. Ve kuruyunca kabuk tutuyor gibi oluyor. Normal mi sizce daha önce yaşayan var mı?
Onmer3538 Aynı haftalardaki bende de aynı şekilde geliyor.hatta kuruyunca sertlesiyor bir ebe süt gelmesi ile alakalı dedi
Azra41 Diidosd çok açık renktir böyle sarımsı ama değişik 😄 kuruyuncada kabuk olur kızımın ağzından biliyorum ne kadar silsemde kabuk gibi oluyor 🙊 aman sakın minciklama he doğumu tetiklersin
Diidosd Azra41 aaa. Yok öyle minciklama falan yok da. Kabuk olunca temizleme isteği geliyor. Temizlersem bir sorun olur mu kiii
Azra41 Diidosd valla bn goguslerime hiç dokunmadım korkudan bnimde geliyordu 😅 duş alirken bile dokunamiyordum 🙊
Diidosd Tgcgkhn yaaa aslında güzel birşey. Ama ilk defa olunca tedirgin oldum bir. Çok şükür içim rahatladı şimdi
Diidosd Azra41 ay ben duş alırken keselenmeden çıkmam ki. Çıkamam. Sanki vücudumda bir katman varmış gibi oluyor. O yüzden yavaş yavaş da olsa kese atıyorum
Diidosd Azra41 kaşınıyor gibi oluyor ama. 😅 Böyle hunharca kaşıma isteği oluyor şu gunlerde.🤦♀️😅 Bilmiyorum nasıl geçecek bu durum
Azra41 Diidosd kaşida çatır çatır çatlasın 😄🤣 hiç biyerimde çatlak yok göğüslerim ful çatlak dolu kızım emerken gogsumu mıncıklıyor oda yirtiyo resmen 😄
Diidosd Azra41 ayy😅😅 umarım çatlamaz yaaa. Nemlendirici kullanıyorum aynı zamanda kantaron yağı da kullanıyorum.