1kelebek1panda Kızlar yuvarlak kese olursa kız fasulye şeklinde olursa erkek miş diyolar doğru mu oğlumunki fasulye şeklindeydi şimdi ki yuvarlak varmı bilgisi olan yada tahmini🥰
ebrusngl 1kelebek1panda benimde kesem hep yuvarlaktı ama cinsiyetimiz erkek yani çok bi bağlantılı olduğunu düşünmüyorum cinsiyetle 🌸
KLORAKHANIM 1kelebek1panda benim kesem fasulye seklindeydi kizim oluyor ❤️ bu arada bende ekşi yedim 6. Aydan sonra da hep.tatli yedim ve bebek sag tarafta..
1kelebek1panda 2022bebeki aa bunu duyduğuma şaşırdım kızların gün odası diye biyer var orda okudum resim atmışlar dı bende inandım sanırım
2022bebeki 1kelebek1panda Ben pek inanmıyorum açıkçası full ekşi yedim, kesemiz yuvarlak ve soldaydi hepsi kızı işaret ediyor varsayimlara bakarsak🙈
1kelebek1panda Bide şey var tespih sallıyosun oda doğru çıktı ama düşük yaptıktan sonra farklı çıkıyor onu deneyen varmı