Karacamm 36+2 deyim, sizler ne durumdasiniz.37 de cati muayenesi olacağım. Sizlerin doğum şekilleri belli oldu mu, heyecanlı misiniz birbirimize yol gösterelim diye açtım postu
Gamzebaby Karacamm valla canım 37+2 deyim doğum şeklim normal görünüyo ama hiç belli olmaz umutlanmak istemiyorum kız kardeşim 3 ay önce doğum yaptı 40 haftalık olana kadar normal dedi doktor suyu geldi hastaneye yatisi yapıldı aşağıda olan bebek kendini yukarı çekmiş açılması falanda olmadı hiç suni takıldı sancı hissetmedi beklediler ama doktor 3 günde beklesen normal olmucak artık dedi o yüzden riske atmayalım dedi sezeryana alındı
Mirayhilal1 Karacamm benimde 37+6 da çatı muayenesi oldum ve doktorum sen 39 40 ı görürsün dedi. Tabi benim baya moralim bozuldu hiç sormak aklıma gelmedi açıklık vs yok mu diye. Başına böyle bi durum gelen var mi
Irem34_52 Karacamm 36 haftamdayım doktordan cktm benim2.sezeryanim olcak 2hfta once 2400 demisti ozeldeki doktorum devlete geliyorum haftalik oda 2500 diyo sasırdim kg almamis normal diyo ama kafam karıstı 😒
aogoya Sumeyyeyavuzyalcin bütün doktorlar yapmıyor benim gittiğim 2 doktorda sancı varken hastaneye geldiğinde artık doğum başlayınca çatı muayenesi yapıyor
cannkmrc Gamzebaby valla Eltim 41+ Lara kadar bekliyormuş ve hastanede 3 gün duruyormuş açılması olsun diye neler yapıyorlarmış suni sancı vs. de vermişler normal doğum oldu uğraşmamak için direk sezeryan diyorlar ya
Derya-38 Gamzebaby bebek doğum pozisyonunda ama aşağı inmediyse normal doğum hala mümkün açılma olmama sebebi ya çatı darlığı rahim sertliği ya da vücudu suniye tepki vermemiş
Gamzebaby Karacamm bana yapilmadi daha canım çati muayenesi Perşembe kontrolüm var belki yapar kimi doktor hiç yapmiyomus risk yoksa falan
Hacerunl Mirayhilal1 bende 37+5 de kontrole gitmiştim nts de sancım görünüyor ama bende ağrı sızı hiçbirşey yok çatı muayenesi etti açıklık yok dedi olsaydı acilden yatışını yapacaktım dedi eve gönderdi demekki seninde açıklığın yoktu ki gönderdiler
Masalin 37 artı 2 yarın kontrolum var bi hafta önce 2800 dü bakalım durum ne nts giryorum sancı vs yok ama bu hafta 10 dkkadan fazla ayakta kaldımmı rahmimde baskı hissediyorum ve geceleri yatmak artık işkence kasık agrılarım yokluyor ara ara sizlerde durum ne?
berrin1 Masalin haftamız günümüz aynı. Aynı belirtiler bende de var. En son 2 hafta önce cuma günü 2950gr dı. Bu cuma çatı muaynesi olucak bakalım ne dicek çok heycanlıyım. Çok bekletmesinide istemiyorum sağlıkla gelsin inşallah ama çok zorlaştı artık yatmak kalkmakkk hareket etmek..
Masalin Karacamm yarın bakalım yapılcakmı ama benim 2.cocuk ilki de sezeryandı bu doğumumda sezeryan planlandık
Hfzhnfcls 36+5 haftaligim bebeğim ters olduğu için muhtemelen doktorum çatı muaynanesi yaparım demedi nts ye takacak çarşamba günü konturolum var bebek dönmezse sezaryan olacağım korkuyorum da ilk gebeligim
Babykalamar 38/2 de cati muaynesi oldum normal dogum gibi simdilik 2 cm acikligim var nst de sancim var ama bisi hissetmiyorum :)
Ceylinmelike 37+0 şimdi geldim kontrolden çatı muayenesi felan demedi haftaaya kontrole gel bidaha dedi
Gzdmrt2905 Ceylinmelike benim de aynı 37+2 37+0 da kontrolümüz vardı hiç bahsetmedi sanırım yapmayacaklar haftaya yine kontrol var herkese yapılıyor mu acaba
Buse1509 Bugün tam 37 haftalık oldum yarın kontrolüm var geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğin kilosu 2500 dü nst de düzensiz sancılar çıktı. Benim doktorum çayı muayenesi yapmıyormuş gerek duymuyorum dedi ama son 2 aydır bebeğim ters duruyor kafası hep yukarıda. Son 3 hafta kaldı normal gününde gelirse eğer ama dönermi bilmiyorum
Gamzebaby Buse1509 kız mi canım bebişin bende 37.haftamdayim benim bebiş 2.600 almamış kg falan çok stres oldum kilo almiyo diye o kadar da güzel besleniyorum çok dikkat ediyorum sağlıksız hiç bı şey yemiyorum neden almiyolar ki eşek sipalari
Buse1509 Gamzebaby evet canım kız bebişimiz valla benimde moralim bozuldu kilosu az diye ama doktor normal haftasına göre şuan dedi de bakalım
Hfzhnfcls Gamzebaby benimde bebeğim 2kilo erkek bebek kilosuna takıldım doktor minyon bebek bu dedi sağlıklı dedi ama içim rahat degil
Oznur-2535 Gamzebaby ultrason cihazları yanlış ölçüm yapabiliyor geçen hafta 3.170 gr söylendi bugün farklı hastane 2.900 dedi
Bebismucize Gamzebaby benimde dün doktor kontrolüm vardı 36+2 de 2864 kg dedi ama 2 hafta gerilik görüldü karın çevresinde, haftaya yine çağırdı eğer aynı şekil gerilik devam ederse doğumu kararlaştırıcaz dedi. Bu haftaya kadar ilk defa bir gerilik söz konusu oldu bundan dolayı çok strese girdim bende
Buse1509 Irem34_52 merhaba canım, kontrole gittim bugün 2600 olmuş kilosu bebişin, hala ters durumda haftaya da dönmezse eğer sezaryen günü verecek doktorum