Nhlhmz11 ben lise yıllarımda ameliyat oldum ama artık çok ilerlemediyse kristal tedavisiyle çözülüyor tabi hamilelikten sonra.Soğanı soy dörde böl ocakta iyice ısıt gazlı beze azıcık beyaz sabun rendele soğnıda üstüne koy dayanabileceğim sıcaklıkta sar kapat hemen yatarken.Uyanınca çıkar bir iki gün yaparsan tüm iltihap akıyor en azından ameliyata kadar rahatlatır çünkü iltihap ağrı yapıyor.Geçmiş olsun canım