Serpil_yayla Kalbiimde2can 12 haftalığım hissettiğim tek şey mıde bulantısı mıde yanması bel ağrıları 😀 16 da felan hissederiz herhalde
Kalbiimde2can Serpil_yayla Benimde mide bulantim 14. Haftama kadar sürdü insallah sende hemen atlatirsin🤲🏻 ama canim o bel agrisi devamli kalacak galiba bizde gittikce agirlasacagi icin😔 sabah sabah cok güzel moral verdim biliyorum 😅ayni durumdayim ama🤣🤣🤣
Kalbiimde2can cahillesohbetikestim Sagol teyzesii ❤️ rabbim hic bir anneyi evladiyla sinamasin insallah cok zordu hele daha ilk cocuk tecrüben yok minnacik bide bin bir türlü seyler düsünüyorsun evladin o ameliyathaneye girip sen kapida kalinca cok zordu😢
Kalbiimde2can papatyaseveranne Aynii bendeee bugün tam 16 haftalik olduk ama hic bisey yok yaa kilolu degilim erken hissederim saniyordum bunu yok ciiik naz yapiyorlar bize🤣
papatyaseveranne Kalbiimde2can ben hissettim diyenlerin de başka bişiyi bebek hareketi olarak sandıklarını düşünüyorum 🤭 çok minnaklar daha çünkü. Çok erken. 12.haftada bile hissettim diyen var 😅
Serpil_yayla Kalbiimde2can valla sureklı derbeder gibi geziyorum 😬 hayalim pilateste hayatım mıde bulantısı için patates 😬 battanıye ile bağdaştık
cahillesohbetikestim Kalbiimde2can bilmez miyim bizimki de hipospadias ameliyatı oldu çok zor günlerdi. Çok korktum bir şey olacak diye çok şükür sağlıklıca atlattık. 🥰
Serapp1 Kalbiimde2can 19. haftada direk hareket olarak hissettim, daha erken hissederim diye bekliyordum ama benim büyük oğlanla sürekli meşgul olduğumdan farketmemiş de olabilirim 😄
Kalbiimde2can Serapp1 Bende ozaman belki farketmiyorumdur ben sakinkende minigimiz uyuyor oluyor galiba 🤣 bi türlü denk gelemiyoruz demek🤭
Kalbiimde2can papatyaseveranne yani bagirsak hareketini bebegin hareketiyle karistiran cok oluyordur 12. Haftada hissedilecegini sanmiyorum bende 🤭
Kalbiimde2can cahillesohbetikestim Oyy sizede cok gecmis olsun canim rabbim bi daha düsürmesin o kapilara insallah🌸
Kalbiimde2can Serpil_yayla ayyy kac haftaliksin canim?? Cok zor bir sürec cidden bu bulanti insani maf ediyor🙁 hayaller ve hayatlar iste 🤣 yavrularimiz iyi olsunda bunlar gelip gecici cok sükür ❤️🥰
Serpil_yayla Kalbiimde2can 13+3 canım yedigim hiç birseyden zevk almıyorum çok ıgrenc bir hayat kısır döngü ye iç lovaboya koş
Kalbiimde2can Serpil_yayla 15de bitmisti benim bulantilar insallah sende en kisa zamanda atlatirsin canim gercekten zor allah yardimcin olsun❤️