Seydaeksi Elfn evet canım normal gayet ilk zamanlar adet ağrısı gibi ciddi ağrılarında olabilir benim çok olmuştu kanaman olmadığı sürece yat dinlen üşütme bir de geçicek
Skrnslmn Elfn ben normal diye biliyorum ve yanlış hatırlamıyorum aynı şeyleri yaşadım. Kanama yada ciddi ağrı yoksa dinlenin umarım geçer. Ama çok rahatsız ediciyse veya içiniz rahat olsun diye bi acile gidin isterseniz
Elfn Kanama vs yok evet böyle adet olurken bir ağrı olur ya o hesap yatıp dinlensem daha iyi olur sanırım ilk hamilelik ya insan en ufak bir şeyden korkuyor cevaplarınızı için Allah razı olsun 😊