SevdaTrkl Merhaba başına gelen var mı 28. Haftada beyin boşluğu 8.7 mm çıktı doktorum takip dedi 10 mmi geçerse sorun dedi. Ayrıntılı ve diğer testlerimde hiç bir sorun çıkmamıştı.
zeynozey SevdaTrkl ilk bebeğimde vardı boşluğa sıvı toplanmıştı. Perinatoloji takipli mi devam edeceksin artık?
Melike1234- SevdaTrkl aynı şeyden mi bahsediyoruz tam olarak bilmiyorum ama 8 yaşındaki oğlumda da kafa ile ilgili 10 mm geçerse sivi toplar demişti 14 mm olmuştu ve az biraz sıvı toplamıştı bizde sonradN şükür bisi olmadi ama ozmn baya korkmustuk tabi
Ceyer SevdaTrkl bebeğinizin sağlık durumu nasıl ?? Bende 28. Haftada 13mm denildi çok tedirginim korkmam gerekiyor mu ?? Stresten uyuyamıyorum 😭
SevdaTrkl zeynozey Hayır doktorum öyle bişey demedi sadece takipte olacağız dedi siz bi sorun yaşadınız mı
Yagmurp_ Kız kardeşimde aynı sorunu yaşıyor ve bu cmv ıgg ve cmv ıgm virüsü pozitif çıktı oda 25. Haftada
SevdaTrkl Yagmurp_ Yok benim bütün testlerim temiz çıkmıştı ama ayrıntılı tarama testleri diğer hastalık testleri falan hepsi temizdi
Naz61 Bizde de aynı sıkıntı var 13 mm ulaştı perinatoloji takip ediyor, daha detaylı görmek için mr istedi inşallah atlatırız bugünleride
SevdaTrkl Naz61 İnşallah 🙏 neden oluyormuş sonra bir sorun oluyor mu doktorum bişey söylemedi 10 mmi geçmemiş şuan bi sorun var diyememem 10 mmi geçerse sorun takipte kalacağız dedi sadece bir bilgi vermedi yani
Ceyer Naz61 bebeğinizin Sağlık durumu nasıl ?? Bende 28 haftalık gebeyim bugün devlette 13mm çıktı çok endişeliyim araştırma hastanesine sevk edildim
duyguozbayrakci Bizimde aynı şekilde 26. Haftada testler temiz çıkmasına rağmen 10,2 mm çıktı takipliyiz eğer büyüme devam ederse mr çekilecek 30. Haftada. Rabbim sizinkinin de şifasını versin inşallah küçülüp normale döner 🤲🏻
Brcbldn SevdaTrkl merhaba son durum nedir acaba gebeliginizin kacinci haftasindasiniz bizimkide 8.3 cikti doktor takip istedi
Seval75 SevdaTrkl Benimde erkek erkek bebeklerde daha sık görülüyormuş bizde iki taraflı vardı zamanla geriledi büyüklüğü canını sıkma dua et Allah büyüktür bende takipliyim çoğu kişide geriliyor zaten bebek büyüdükçe hep olumlu düşün bende kendime hamileliği zehir etmiştim şuan 30. Hafta içerisindeyiz