Yalova-sutlac Biz 40+3 olduk ama gelen giden yok napicam sizde durum nasil iki gundur gece sirtim belim agriyo surekli uyaniyorum uyuyamiyorum sabahda hic bisey olmamis gibi uyaniyorum napcam ya cok sabirsizlaniyo insan
[silindi] Yalova-sutlac bende bugün belimden kasıklarıma sancı başladı şimdi nst’deyim kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 🤷🏼♀️ aynı sizin gibiyim uyku kalmadı, hareketlerimde kısıtlandı iyice 😑
heleminnosminnosminnos Yalova-sutlac benim de 39+4 yarın kontrolüm var merak ediyorum ne diyecek, gece uyku uyuyamıyorum ağrım var sabah hiçbir şey yok 🤷🏻♀️ en son bu kız vaktini bekler belki geçer bile demişti doktorumuz ama gelsin ileriye kalmasın istiyor insan
[silindi] Yalova-sutlac açılma 1 cm 1 haftadır değişmemiş🤷🏼♀️ bugün tetikleyici muayene yaptı genelde işe yarıyor bu gece doğum olabilir dedi😅 Ama doğum olmazsa salı yada perşembe fitil ile doğumu başlatalım diyor. Doğum olmazsa perşembeyi bekleyemen sanırım tedirginim kakasını yapmış mıdır diye🧐
Yalova-sutlac [silindi] 41de olmaz bence kaka yutma olayi bende yarin gidicem galiba sizin bugun yasadiklarinizi yasicam bende yarin