Merhaba kıssalaarrrr , şimdi biz 37. Haftadayız ve kilomuz öğrendik ki 3400 maşallah 🧿 🥲 en başından beri normal doğum istiyordum . Doktorum haftaya çatı muayenesi yapalım dedi sonra
bebek 4 kiloyu aşarsa normal doğum yapmam dedi bir de Bebek kanala girmedi henüz. Suratı dönükmüş doğum için suratının arkaya bakması lazımmış. Baş aşağı duruyor işte anlamadım ki 😞 ben bebeği nasıl kanala yönlendirebilirim ne yapabilirim 🙇🏻♀️🙇🏻♀️zaman daraldıkça strese giriyor insan 😒