Selam kızlar yarın doğumum olucak ve benim hiç ne sancım ne kasılmam var yarın tam 41 hafta oluyor ve doktorum kaka yapma ihtimaline karşın zamanın da dolmuş olduğu için bi şekilde alıcaz dedi doğum pozisyonu almış falan kanala girmiyor bi türlü yerleşmeye niyeti yok gibi dedi doktor aranızdan suni sancı alıp açılması başlayan var mı yoksa boş yere o sancıyı hiç almayıp direk sezaryen mi olayım çatı muayenelerimde çatım dar değil ama açılmam hiç yok olmuyor yani